21 Eylül 2012 Cuma

Önümüze Bakma Zamanı

4
Cuma, Eylül 21, 2012
Hiç sevmediğim muhabbetlerden biridir.Şunun çocuğu şurayı tutturmuş burayı tutturmuş.Cidden en gıcık olduğum şeydir.[Başarısızlığı yaşamışlar için]Çoğunlukla da sizde de öyle olduğuna inanıyorum.Büyükler oturuyor.Bizlerde onları dinliyoruz.Annemler muhabbet ediyor.Şunun çocuğu anadoluyu tutturmuş.Şunun kızı üniversiteyi tutturmuş.:S Şunun Çocuğu şu kadar puan almış vs ... Eğer başarısız olmuşsanız ve yanınızda başka birisini övüyorlarsa şevk kırmaktan başka bir şey değil bence.Ya aileler bunun farkında değil yada biz yanlış anlıyoruz ne yapmak istediklerini.Ne zaman yanımızda dersle ilgili bir konu açsalar değiştiriyorum . Bunun sebebini de buldum derslerime yeteri kadar önem vermemem,yeteri kadar çalışmamam ve başarısızlık.
3 Yıl Kadar Öncesi
Lise tercihlerinden önce.2-3 yıl önceydi.Lise tercihlerinden önceki üzerimdeki baskıyı hiç hissetmemiştim.Dershaneye dökülen o kadar para.Metin2 adlı bir oyuna bağlılık.Düşük aldığım puan.Herşeyi bildiğimi zannediyordum.Yüksekte puan bekliyordum.Düşük bir puan almıştım.Bütün yılını oyun oynamakla geçirirsen gelir mi başarı ? Sonra kendimi sorgulamaya başladım.Neden çalışmadım ? Oyun bana ne kazandıracak ? Kime güvenerek çalışmıyorum ki ? Hala onun üzüntüsünü yaşamaktayım.O kadar boşa dökülen paralar.Ailemin bana ne kadar değer verdiğini anladım.Benim için birşeyler yaptığını.Ailem beni niye dershaneyi gönderdi ? Ailem neden her dediğim kitabı bana aldı ? Biraz geç anladım ama.Şu anda Düz Liseye gidiyorum.Memnunumda.Gelişmemiş bir yerdeyim.Ama bu üniversiteyi kazanmamam için bir bahane olamaz...Üniversiteye hazırlanıyorum.Geçmiş artık geride kaldı....ARTIK ÖNÜMÜZE BAKMA ZAMANI.

Blog Yazarı Hakkında;

Merhabalar.Ben Ramalt web sayfası kurucusu Ramazan ALTINTOP.Kırşehir doğumluyum.Üniversiteye hazırlanmakta olan bir gencim (: Şu anda Diyarbakır'da konaklamaktayım.

4 yorum:

  1. haklısın dostum artık herkezin önüne bakma zamanı geldi dogru dedin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bir yerden başlamam gerek dostum.Artık önüme bakacağım.Geçen geçti artık

      Sil
  2. çok anlamlı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru bir yazı olmuş .Gerçekten de artık önümüze bakmanın vakti geldi :)

    YanıtlaSil