12 Eylül 2012 Çarşamba

Blog yazıyorum.Çünkü.....

3
Çarşamba, Eylül 12, 2012
Neden bedava-sitemdeki blog sitemi sildim ? Neden Blogger'ı Seçtim? Beni blogger'ı seçtiren şeyler ? Bloglamadığım kötü zamanlar ? Neden blog yazarım ki ? Tavsiyelerim ?
Neden blog yazarım ki.Geçinin gidin işte.Evden okula okuldan eve.ama olmuyor işte.Blog Yazıyorum...Çünkü..İnsan bildiklerini paylaşmak istiyor başkalarıyla.Benim fikirlerimin,düşüncelerimin başkalarınında bilmesini istiyorum.Blog yazmayınca içime bir sıkıntı düşüyordu.Blog yazarken içim adeta boşalıyordu.Her gerçek blog yazarının bu tadı alacağından şüphem yok...........
İlk bloglamamı Bedava-sitem.com'da yazmıştım.O tadı pek alamamıştım.O blog yazma zevkini.Bu yüzden bedava-sitem.com'daki blog sitemi silmiştim.Eski canlılığı yoktu.Şu anda sadece bilgi paylaşımı amacıyla kullanıyorum.Bloglamadığım zamanlar benim için çok kötü geçiyordu.İçimde hep bir sıkıntı vardı.Düşüncelerimi  fikirlerimi öğrendiklerimi paylaştığım BLOG sitemi silmiştim.İnsan bloglayınca adeta içi boşalıyordu.6-7 ay bloglamadan geçti.:(( Şimdi ise blogger'da bloglamaya başlıyorum.Bu ise bloglamadaki ilk yazım.Kişisel bir yazıdan başlamak istedim.Beni blogger'a geri döndüren birkaç dost...Bana blogger'ı öneren ve çok memnun olduklarını söyleyen dostlarım.Birkaç sene önce kullanmıştım.Fakat tasarımı felan kullanışı pek yoktu.Ama şimdi girdiğimde ise bambaşka bir blogger vardı ve bana bloggerı kullandırtmaya itenler...
1.Wordpress'ten uyarlanmış tasarımlar
2.Yeni arayüz
3.Blogger'ın kullanıcılarını dikkate aldıklarını görmem
4.Kullanıcı Memnuniyeti
5.Sürekli üstüne katarak giden bir BLOGGER.... 

Artık bu yazımla blog hayatıma resmen başladım.O kadar çok yazacağım şey var ki.Unutmam inşallah :)).Kitap incelemeleri,kişisel yazılar,facebook,html kodları,blogger eklentileri temaları,müzik,kişisel spor yazılarım....Ohooo.İnşallah hayırlısı neyse o olur benim açımdan.Bana bloggerı tavsiye eden arkadaşlarıma burdan tekrar teşekkür ediyorum :)

Blog yazmayı bırakanlara tavsiyem var.Eğer içinizde bir sıkıntı varsa.Düşüncelerinizi fikirlerinizi paylaşacağınız birileri yoksa..BLOG yazın.Derdinizi tasanızı anlatın, fikirlerinizi paylaşın ,düşündüklerinizi ve hissettiklerinizi yazın.Emin olunki içinizdeki sıkıntı gidecektir.Rahatlayacaksınızdır.İlk kişisel yazım.Sadece düşündüklerimi paylaştım.Yorumlarınızı bekliyorum.

Blog Yazarı Hakkında;

Merhabalar.Ben Ramalt web sayfası kurucusu Ramazan ALTINTOP.Kırşehir doğumluyum.Üniversiteye hazırlanmakta olan bir gencim (: Şu anda Diyarbakır'da konaklamaktayım.

3 yorum: